Super aardige meneer verwelkomde ons. Camping is netjes en ruime plekken. Sanitair is netjes en schoon. Wij betaalde 27 euro met stroom tot nu de goedkoopste in Schotland. Beneden de berg een schattig leuk dorpje waar ook een veerpont vertrekt.

• mei 2019

• april 2019

Schone faciliteiten met warme douches. Prachtig uitzicht op het vasteland van Schotland, maar geen uitzicht op zee of Loch. Geweldige 10 min fietsen naar Tobermory, hoewel het voornamelijk heuvelafwaarts dus op de weg terug is! Vriendelijk en behulpzaam bij aankomst

• mei 2019

• april 2019