prachtig uitzicht.Een geweldige wandeling gemaakt over het kustpad naar woolacombe, ongeveer 7 km enkel. Onderweg zeehonden gespot geweldig. veel wind boven op de berg..weer kan snel omslaan. net sanitair. 26 euro 2 pers. plus hond. geen elektra.

CenC

Grote camping met een mooi uitzicht op het Kanaal van Bristol. We hadden een plek zonder stroom maar moesten wel het volledige bedrag betalen. Sanitair was netjes.

• april 2023

Goede prijs £ 16,50 zonder aansluiting dus goedkoper dan afgebeeld. We gingen op een rustige tijd, boekten niet, kregen een vlak veld, goede toegang tot het kustpad en lokale pubs in de buurt. Goed gevulde winkel, schone faciliteiten. zal terugkeren.

• april 2023

North Morte Farm Caravan & Camping Park