Swallow Falls Hotel

Betws-y-Coed, Wales, Verenigd Koninkrijk

Swallow Falls Hotel

grote mix-parking bij hotel - bellen om te reserveren - zorg ervoor dat u incheckt bij de receptie voordat u gaat parkeren in het gedeelte voor campers - centrum 3km

• Holyhead Road

LL24, Betws-y-Coed, Verenigd Koninkrijk
  • £ 12,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• september 2019

Dankzij ons lidmaatschap van Britstops (aanrader!) stonden we hier gratis. Aardige plaats voor een overnachting. Aan de andere kant van de weg is de toegang naar de prachtige watervallen (betaald).

• augustus 2019

Veel te duur voor geboden cp. Betaalde 15 pond omdat elektriciteit niet werkte. Wc en douche bij jeugdcamping achter hotel. Sanitair oud, smerig en zonder privacy (gezamenlijke kleedruimte en douchegordijnen..).

• augustus 2019

Je kan er parkeren met de camper, op zich zijn de plekken met stroom redelijk netjes. Wij hadden niet gereserveerd dus konden plek op parkeerterrein kiezen, zonder stroom. Kregen labeltje van dame bij receptie zodat parkeergeld kennelijk niet nodig was. Op zich dus best aardig voor een nachtje.

C.H.O

Deze locatie heeft 4 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• Stroom (unknownA)

• september 2019

C.H.O

Deze locatie heeft 4 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• £ 12,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Stroom (unknownA)

• Verhard