Zeer vriendelijk welkom. Prachtig uitzicht over Aberystwyth. Sanitair prima. 45Min. wandelen naar centrum. Is goed te doen. Leuk stadje om een dag rond te wandelen. Fietsen naar Devil's bridge is de eerste 15km prima en goed aangegeven, maar daarna is het ploeteren, want steil. Ton&Mieke

Ton-Serrarens

Altijd een feestje om hier te staan Aberystwyth blijft een van onze favoriete plaatsjes in Wales en het uitzicht van deze camping is 5 sterren .. En elke keer dat ik hier ben zie ik verbeteren zoals nu de ruimere douches :o)

• mei 2022

• mei 2022