Rustig plekje aan een meer. Eenvoudig sanitair. Geen mogelijkheid om grijswater of toiletcassette te legen. Vriendelijke service. We hebben niet de broodjesservice uitgeprobeerd.

Bartsweden

met de vorige schrijver helemaal eens de stilte met zo nu en dan n vogeltje , doet pijn aan je oren met hondje fijne wandelingetjes gemaakt

45Tim

Midden in de Zweedse wildernis dit prachtige plekje aan het meer. Vriendelijk Zwitsers/Zweeds echtpaar ontvangt je hartelijk. Broodjesservice, dag ervoor bestellen. Eenvoudig maar schoon sanitair. Aanrader voor rustzoekers en vissers.

Tyngsjö Vildmark