overdag druk met auto's van wandelaars etc. mooie omgeving savonds wordt parkeerplek vel verlicht door grote lichtmast toilet is prima

braampje

Parking bij mooi zwemmeer. Uitvalsbasis voor wandelen, vissen en een bezoek aan Falun. Maar zoals eerder al vermeld; er zijn mooiere plekken. In de zomer is het tot laat in de avond druk en er zijn weinig rechte plekken om te staan met de camper.

Wietzes

Een heel mooi plekje in de natuur. als er meerdere campers hadden gestaan waren we gebleven, het is erg afgelegen. maar nu zijn we iets dichter bij de stad gaan staan, in lilltorpet aan het meertje.

• Lövbergsvägen

791 77, Falun, Zweden