• juli 2021

Goede camping voor een overnachting. Een plaats aan het begin (vanaf nummer 50) maakt dat je een rustige plek hebt. Wij waren hier op een maandag begin Juli en het was erg rustig. Mooie ligging aan het meer met veel bomen. Sanitair een beetje zoals overal net voldoende.

• september 2019

Water pakken en lozen is niet eenvoudig. De eigenaar helpt je graag. Er is een restaurantje aanwezig met een leuke kaart. Het sanitair is toegankelijk met een pasje. Wij stonden op het eerste gedeelte van de camping. Wij vonden dat aantrekkelijker dan het gedeelte dat wat verder door ligt.

• juli 2021

• september 2019