Zo hoort een camping te zijn. Het maakt niet uit wanneer we hier waren, we werden altijd erg vriendelijk begroet. De bediening is top!! Een duidelijke aanbeveling van ons!!!!!!

• april 2022

In december ben je er bijna alleen. Hele aardige eigenaren die telefonisch bereikbaar zijn. Het servicehuis is geweldig en verwarmd!

• januari 2019

Wij waren op deze camping aangekomen op 21 januari 2019 om 16u. In de winter is de receptie open tot 14u, maar door het mobiele telefoonnummer aan de deur van de receptie werden we wel zeer goed en snel geholpen. Goed verwarmd sanitair en een mooie nette keuken met tv kamer.

• april 2022

• januari 2019