Parking bij First Camp Orsa

Orsa, Dalarnas län, Zweden

vandaag betaalden we voor 2 personen voor nacht 500 Kr

• maart 2022

Aparte maar helaas smalle camperplaatsen op asfalt. Voorzieningen aanwezig en bij de prijs inbegrepen. Op 20 maart 2022 betaalden we al € 27,00 voor een overnachting.

• maart 2020

Wij stonden op de camping. Die is het hele jaar open. Mooie plekken in de buurt van het sanitairgebouw (met sauna) en de keuken. We betaalden hiervoor skr 280 inclusief el. Op de inderdaad hele grote camping kon je nu 5 maart prachtig wandelen.

vandaag betaalden we voor 2 personen voor nacht 500 Kr

• maart 2022