We stonden hier op 14 juli helemaal alleen en vlakbij het Skogsmuseum een museum over de militaire versterkingen die Zweden aan het begin van de 2e wereldoorlog in allerijl heeft aangelegd. Rustig en voldoende afstand tot de weg voor een rustige nacht en prima sanitair.

• augustus 2019

Je kunt er ook goed overnachten en water bunkern. Museum erg interessant ook de andere voorzieningen.

• juni 2019

Ruime parkeergelegenheid.Wij hebben hier alleen onze watertank bijgevuld.Je moet een beetje geduld hebben want het gaat niet echt snel.

• augustus 2019

• juni 2019