Zeer mooie pitch. Zeer rustig ondanks dat je op straat bent. De apparatuur is geweldig en alles is goed onderhouden. We besloten spontaan om langer te blijven.....was een goede beslissing.

frederik.nieter

Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. We hopen je snel te zien! Heb een veilige reis - Ha det så beha! Nornäs Camping

• augustus 2018

• juli 2018

Prima plek! De prijs van 1 juni t/m 31 augustus is 300 sek. Het plek is van het dorp en van het geïnde geld wordt de "camping" onderhouden. Er is ook gelegenheid voor het doen van de was en om te douchen. Hier is wel kleingeld voor nodig ivm munt automaat!

• augustus 2018

• juli 2018