In hoogseizoen vrijwel vol. Wel rustig. Zonder stroom 160 sek. Daarmee is t dan ook wel betaald. Koud douchen, geen probleem, maar kon de muntautomaat niet vinden. Maar dat zal aan mij liggen, want zoek er ook niet om.

Skobberdebonk

CP aan prachtig (zwem)water. Met schitterend uitzicht. En alle voorzieningen aanwezig.. per dag 165 sek. Extra voor stroom. Het naastgelegen (vis)restaurant aan de prijs maar een topper. Geweldig gegeten. Heerlijke bijpassende wijn.

• augustus 2021

Prima plek voor 1 nacht. Wel vrij duur voor wat het is. Stroom is 50 SEK. Douche 20 SEK

• augustus 2021

Axmarbrygga Havscamping