Ljusnefors Camping

Ljusne, Gävleborgs län, Zweden

Ljusnefors Camping

direct aan het water - kanoverhuur - motorbootverhuur - sauna - jacuzzi - winkel/restaurant/centrum 1km

• Masugnsvägen 5

820 20, Ljusne, Zweden
  • SEK 250,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Best Deal Camping Card, CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• juli 2021

Leuke rustige camping, aardige Zwitserse eigenaren. Sanitair erg goed, plaatsje Ljusne dichtbij. Er is een mooie visplaats dichtbij de camping waar veelvuldig gevist wordt met zitjes en kampvuur. Wij hebben hier twee nachten gestaan, hadden een mooie plek aan het water en zouden zeker terugkomen!

• juli 2021

Een geweldige rustige plek. klein strand en ook een aanlegsteiger om te zwemmen. Goede sanitaire voorzieningen en hele aardige Duitse uitbaters. U kunt zelf de parkeerplaats kiezen, zowel aan de rivier als aan het meer. De plekken zijn allemaal mooi. Wij adviseren

• juli 2020

super mooie, ruime plaats, u kunt uw eigen parkeerplaats kiezen en tussendoor wisselen. Met elektriciteit voor 4 personen betaalden we 300SKr. zeer schoon en mooi sanitair. Duitstalige eigenaren.

• juli 2020

cbieni

• SEK 250,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Wintersport