• juli 2021

• juni 2019

De camping staat als open genoteerd. Er is geen eigenaar. Een stel klusjes mannen bepalen dat de prijs 250SEK moet zijn .Ik wijs op de app dat 125 de prijs is . Daar moeten we het dan maar over eens worden. Ik vermoed dat het niet bij de eigenaar zal komen.

• juni 2019

Recent nieuwe beheerders. Het was gesloten, maar we mochten toch staan, met elec.. Voorzieningen basic, maar schoon en werkend. Restaurant gesloten? In het dorp (200m), kleine supermarkt). In Ånge is alles. Rustige plek langs de 83. Even vragen of ze open zijn helpt!

• juli 2021

Ramsjö Camping och Restaurang