Mooie plek , leuke wandeling gemaakt en heerlijk gegeten . Douche en toiletten eenvoudig / gedateerd maar superschoon . Ook mooie plek om te vissen .

oosterbaansmid

Plaatsen deels erg smal op gravel ondergrond bij de haven slechts 1 douche in een ruimte zonder ramen samen met wasmachine alleen proces was voor ons niet schoon genoeg 2 openbare toiletten voor bootmensen en bezoekers restaurant niet een keer gebruikt en nooit meer voor 24 euro te duur

Gaella

Niet ons ding, we zijn maar doorgereden na even alles bekeken te hebben. Kleine plaatjes, onverhard, geen gras en druk met de bootjes. 240 kronen lijkt mij dan ook wat overdreven voor wat je hier krijgt.

Camping Borka Brygga