Verharde parkeerplaats zonder uitzicht. Op dit moment is het erg drassig bij het zwem gedeelte, toilet niet toegankelijk. Ben doorgereden.

Pihoq

Mooie plek om te overnachten en van de rust te genieten. We waren de enige bezoekers. Jammer maar begrijpelijk dat recreatieveldje is afgesloten voor camperaars. Nette afvalcontainers en plankier met trap voor zwemmers of vissers. Eco wc met rol toiletpapier is ook aanwezig en redelijk schoon. Fedde

Fedde&Lenie

Grote onverharde ruimte voor parkeren. Meteen daarna groot mooi grasveld met zandstrand. Op deze weide is kamperen verboden! We stonden alleen op een zaterdagavond in juli

• Hilleviksbadet

805 96, Gävle, Zweden