we betaalden 350 Zweedse kr voor een plek met stroom en 5 personen in de auto. de plekjes zijn prachtig en je mag kiezen of je van schaduw houdt, of aan het water. sommige zijn gras, sommige zijn grind, maar allemaal geweldige plekken mogelijk om ook een dagje vissen te kopen

• november 2022

Het was oké voor een nacht. Veel lawaai van de haven die nacht. Sanitair was tot nu toe schoon - maar ook half gesloten (na het seizoen). Er waren dus veel privégeloften van de eigenaren. Zou het graag met 3,5 sterren beoordelen - maar dan geef ik uit eerlijkheid liever een halve ster meer.

• november 2022

Ljusnefors Camping