• december 2023

oudjaarsavond hier gestopt.. wegen serieus sneeuw en plek er voor was voor de sneeuwval die er nu is niet verstandig.. dus vieren we oud en nieuw hier.... staan er nu 3 uur en al 4 autos op de e45 dat in de winter is et nie heel druk hier

bartanita

Vannacht hier overnacht, de snelweg is een beetje druk maar ‘s nachts valt dat reuze mee. Het is een plek aan een meer met picknick tafels en vuurplaats. Toilet en vuilnisbak aanwezig. Zorg dat je op tijd bent zodat je inderdaad niet direct aan de E45 zonder vangrail staat.

• augustus 2021

leuk als je naar het toilet wilt maar verder is het helemaal niets. Je staat echt minder dan een meter van de E 45 af, zonder vangrail ertussen en aan de andere kant is nauwelijks plaats. Ik zou adviseren, schrappen als CP, er zijn betere en vooral veiliger plaatsen.

• december 2023

• augustus 2021