Mooie plekken maar check even voordat je er heen gaat of er een plek beschikbaar is via de link. (bij ons was alles al geboekt) Alternatief is op een nabije parkeerplaats wat een stuk minder leuk is.

Anjeweva

Een aantal plekken bij een recreatie entrum waar je kan zwemmen, kanoën, mountainbike, padel spelen en even verderop golfen. Douche en toilet bij de kiosk en buitenom een toilet. Hadden via internet geboekt maar niet gecontroleerd. Elektra deed het goed. Geen afvoer voor water en toilet gezien.

Högbo Bruk