23.09.23 prachtige locatie... veilig en rustig... geen voorzieningen maar verder perfect

podencosal

Rustige plek zodra de lokale jongeren vertrekken (rond 9 in ons geval) en een korte wandeling leidt door een betoverd bos naar een charmant klein strand.

Lexirella

CP plek is zonder faciliteiten (toiletgebouw in het bos niet gebruikt) maar prima en rustige plek. blauwe stip wandeling vonden wij erg de moeite waard. gaat langs de kust (trek daardoor dichte schoenen aan).

• Gustaf V:s väg 23

429 43, Särö, Zweden