Wij betaalden 350 SEK zonder stroom! Veel te veel voor deze plek.

offroad

Mooie, rustige camping. Goed sanitair. Vriendelijke ontvangst. Mevrouw spreekt Duits en Engels. Geweldig uitzicht over de eeuwig zingende bossen van Jämtland. Inclusief stroom geen 200 maar 300 kronen. Maar dan heb je ook wat.

• oktober 2021

18 oktober 2021 Volle punten. Meubilair was geweldig, alles was goed onderhouden en schoon. Aangekomen na 20.00 uur, leuk welkom.

Krem11

Wij betaalden 350 SEK zonder stroom! Veel te veel voor deze plek.

• oktober 2021

Kvarnsjö Camp