Nordic Camping Frösön

Frösön, Jämtlands län, Zweden

• juli 2019

Zoals al geschreven de douches en toiletten zijn vies.De afvoer bij de douches zijn het zelfde als bij onze honden hokken met dat verschil dat die zuiver zijn. De prijs voor een camper is nu 7-7-2019 opgelopen tot 355 kronen in € 33,44. Dit is niet voor herhaling vatbaar. Te duur voor wat men bied.

• augustus 2018

Voor wat de plaats biedt, is het te duur. De toiletten waren niet schoon. Je moet een lidmaatschap bij Nordic Camping voltooien om überhaupt te mogen staan. Kortom, op onze weg over de Inlandsvägen hebben we al veel leukere en goedkopere plaatsen ervaren.

• juni 2018

Geweldig gebied, schoon en goed onderhouden. Zeer mooie ontvangst. Het terrein is licht glooiend. 's Morgens vers brood. Prijs past.

• juli 2019

• augustus 2018