wat een heerlijke camping met heel goed sanitair en mooie grote plaatsen aan een meer met volop vis mogelijkheid, en dan als verassing wordt door een Belgische dame aangesproken in het Nederlands, jammer dat de bistro nog niet open was.

Pingdriver

wat een heerlijke canping! Ruime plaatsen aan het water, zeer schone en nette was/douche/toiletgelegenheid. Petra de eigenaresse is heel spontaan en gezellig. Het eten in Bistro Beaucoup de BlaBla is aan te raden. kortom we hebben er twee dagen heel gaaf gestaan. We komen zeker terug. Aanrader!!!

Errewin

Top camping !!! Alles zo prima voor elkaar 👊👊👊 Aanrader voor iedereen wat ons betreft…

Camp Viking