Zoals op foto's te zien een asfaltplaat. Strak ernaast een bouwput we hebben niet afgewacht hoe laat ze beginnen maar zijn doorgereden. Weinig geschikt voor overnachting, wel stortplaats voor grijs water en wc

Andries-Els

5 sterren voor de service punt. overnachten is ook mogelijk. het is op een parkeerplaats. kosten service 100 sek of 10 euro. Het betalen gaat via een envelop.

Fennic

CP is er nog wel maar beperkt tot 4 plaatsen.

Fennic

CP is er nog wel maar beperkt tot 4 plaatsen.

Svenstavik Ställplats och Parkering