rommelig en alleen maar schuine plekken. kortom als het niet anders kan maar wij zijn doorgereden

P.J.-Roodbol

Enkele kilometers terug in centrum is voor passanten de mogelijkheid tot toilet leegmaken en drinkwater innemen. Kost 100 kronen of € 10 in een envelop in een brievenbus.

• augustus 2021

Terrein is nogal schuin, maar langs de weg wel te doen. Tijdens ons bezoek nat en wat drassig. Wel verhard, dus goed te doen. Voor ons is een nachtje genoeg voor deze plek.

• augustus 2021

• Galhammarvägen