de cp zelf stelt niet veel voor. mixed parking. maar de omgeving is prachtig! we hebben zo veel rendieren gezien, ze liepen zelfs langs de camper. tijdens mountainbiken hebben we er in totaal 14 gezien. volop wandelgelegenheid en kanoën

af-de-reuver

geweldige overnachtingsplek! de rendieren lopen in groepjes over het parkeerterrein. 16 km gravelweg hierheen was goed te doen.

Mog!

Toegang via 16 km onverharde weg. We staken een vuur aan bij de shelter / grill en genoten van het verblijf. Oké voor 1-2 dagen.

• 840 94, Tännäs, Zweden

Rogen naturreservat