Gastsjö, Jämtlands län, Zweden

Skandi Camp

nabij het meer Gastsjön - overdekte afwasplaats - keuken [magnetron, vaatwasser, koelkasten, vriezer] - bar - sauna - bootverhuur - verhuur mountainbikes - kampvuurplaats - mogelijkheid begeleide outdoor activiteiten - winkels/restaurant/tankstation/centrum 14km

• 840 64, Gastsjö, Zweden
  • SEK 250,00 • 1 jun. t/m 31 aug.

• oktober 2021

MrOreo

Geachte heer Oreo, Het spijt ons dat we u via deze site verkeerd hebben geïnformeerd. Wij zijn het hele jaar geopend met de verhuur van onze vakantiewoningen inclusief activiteiten. De camping is in het zomerseizoen dagelijks geopend, maar als gasten buiten het zomerseizoen willen kamperen kan dit op afspraak. Helaas is het op deze website niet mogelijk om dit op deze manier te formuleren. Om teleurstelling te voorkomen heb ik nu de data op deze website gewijzigd, zodat het mogelijk is om van 1 juni t/m 31 augustus te komen kamperen. Dit betekent dat gasten tussen deze data zonder reservering bij ons kunnen kamperen (uiteraard alleen als we plek hebben ). Buiten deze data zijn wij ook geopend, maar op reservering. Daarnaast raad ik je aan om altijd op de officiële website van de camping te kijken voor actuele informatie. Zie daarom ook onze website www.skandicamp.com voor alle informatie over onze vakantieaccommodaties. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, wij wensen u een fijne vakantie in Zweden! Met vriendelijke groeten, Annelotte Grotemarsink Skandi-kamp

• augustus 2021

Wat een rust op deze geweldige locatie.. Vriendelijke eigenaren. Camper met stroom 250SEK

• juli 2021

Prachtige locatie aan het meer! Er zijn een paar kampeerplekken. Leuke eigenaren, die erg bereidwillig zijn om activiteiten te organiseren. Ook is er een motorboot te huur en is er een BBQ en vuurplaats aan het water beschikbaar.

• oktober 2021

• augustus 2021

• juli 2021

ErnaB

• SEK 250,00 • 1 jun. t/m 31 aug.

• Wintersport