Schone camping, mooie ligging aan het meer met rendieren in de buurt. Goede service met lekker ontbijt. Warme douche en aardige mensen. We verbleven slechts 1 nacht, maar zouden het aanraden!

AnneByeee

Zeer mooie plaats met goed uitgewerkte routesuggesties, aardige ontvangst, broodjesservice. Wasruimte zou aan vernieuwing toe zijn. Plaats kost nu €31!

bures

fijne camping en heel aardige ontvangst. alles is schoon en werkt. alleen grijs water kan hier niet afgevoerd maar we werden netjes gewezen waar dat wél kan. we komen weer terug!

Fjällnäs Camping & Lodges