Ben het eens met de vorige review. Vonden het een rommelige camping. Gedateerd. Op 2 camperplaatsen waren de stoppen doorgebrand . Niet iets kunnen ontdekken wat ons wel aansprak. Wij zijn gauw tevreden, maar deze camping zullen niet gauw weer gaan bezoeken.

• augustus 2019

Deze camping bekeken voor de doorreis. Vergane glorie. Douches werkten amper en de camping heeft geen uitstraling. We zijn verder gereden.

• juli 2019

Zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie. We konden zelf een plek uitzoeken. Alle plekken liggen mooi tussen de bomen en zijn rondom het centrale sanitairgebouw gesitueerd. Schoon sanitair.

• augustus 2019

• juli 2019