Mooie locatie. Douches matig, al snel geen warm water meer. GEEN mogelijkheid om WC cassette of vuil water te legen. Persoonlijk vind ik het ook wel duur.

Noush

De SP ligt op loopafstand van het centrum. Op de eerste rij is er een prachtig uitzicht over de zee. Elektra is inbegrepen maar er is geen V&E. 375 SEK is erg duur in vergelijking met andere SP en apparatuur.

veel te duur in vergelijking met faciliteiten, moeilijk betalingssysteem

veel te duur in vergelijking met faciliteiten, moeilijk betalingssysteem