Geweldige plek! prachtig uitzicht en niemand te bekennen. Heerlijk

lucasenmarina

gesloten voor overnachten,bijzonder onaardige dame kwam ons dit melden toen we het spulletje net hadden staan. veel geklaag over de rommel die toeristen achterlaten terwijl de dixi die er staat letterlijk overstroomd met stront!!. afrader!!!

Marcie76

Mooie kleine plaats midden in de natuur aan een meer. Vissen toegestaan. Standplaats is met grind. We waren daar helemaal alleen. :-) Ook geschikt voor hondenbezitters. Vuilnisbak en dixie ter plaatse. Er is ook een vuurplaats en een tafel met stoelen.

Geweldige plek! prachtig uitzicht en niemand te bekennen. Heerlijk

Vittard badplats