Dit is een geheel nieuw complex met hotel, (veel) trekkershutten en een aantal camperplekken. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Het toiletgebouw is ook nieuw, met keuken en sauna’s. Stroomaansluiting is voor een normale stekker, geen CEE dus zorg voor een verloop.

• oktober 2022

wilde overnachten bij de WB, bij de receptie kreeg ik alleen te horen dat deze gesloten was. Geen verdere onderbouwing.

Gkjm

Prima locatie, nette camperplekken, uitgebreide faciliteiten, zeer schoon. Dorpje op loopafstand met een paar restaurantjes.

• oktober 2022

Kraja Hotell, Camping & Stugby