we hebben hier geluncht. prachtplek . Nette wc, lozen toilet, afvalbak. Prachtig vergezicht over het meer. Niet duidelijk of je hier mag overnachten.. Wij gaan verder ri noorwegen

Tjark-Leny

rustige plek, vlak bij het meer. Je hoort de weg nauwelijks. basis sanitair, redelijk schoon. fijn om even af te dalen en langs het meer te wandelen.

P&K-Camper

nadeel: vrachtauto's die hier parkeren en vertrekken. maar rijd achterin de parkeerplaats het geasfalteerde weggetje af en daar zijn mooie plekken met vuurplaatsen

Pessisjokka