Eerst even de camper op z'n plek zetten. Zeer grote parkeerplaats waar ruimte genoeg is. Er zijn geen voorzieningen. Wel is bij de nabij gelegen Cirkel K station een plek waar je water kan innemen. Wij hebben hier een rustige nacht gehad, geen of nauwelijks hoorbaar verkeer.

• juni 2021

De parkeerplaats bij supermarkt Coop is ideaal voor een tussenstop. Zoek een parkeerplaats zo ver mogelijk naar buiten. Je kunt de nabijgelegen weg horen, maar het stoort je niet. Is relatief rustig na 22.00 uur.

• juni 2021

• Lombololeden