hadden op basis van de reviews iets anders verwacht. wij vinden de weg behoorlijk storend en het uitzicht matig. erg naar om te zien zijn de vernielde struiken waarvan de resten zielig omhoog . ook de dicht langslopende electra kabels (precies in ons uitzicht over het meer) vind ik niet mooi.

B.N.-

Bezocht op 25 en 26 juli 2023. Prima overnachtingsplaats. Twee niet zo frisse droogtoiletten aanwezig, voor de rest niets. Enkel bomen en af en toe verkeer op de Silvervägen (Zilverweg) 95. Aanrader!

mooie verstopte plek. stilte. stonden alleen

mooie verstopte plek. stilte. stonden alleen