wij waren hier in februari 2022 voor 5 heerlijke dagen tijdens onze Lapland rondreis! Nu na een jaar van 29 april tot 2 mei 2023, ondanks het laagseizoen, een welkom zoals thuis.Rendierfilet werd voor ons bereid op bestelling... om voor te sterven, bedankt Lukas! We houden van de lodge !!

• mei 2022

camping met faciliteiten maar die zijn allemaal dicht. Begrijpelijk want we staan hier met 3 campers maar om dan 5 euro meer te vragen is toch wat te veel. Boven langs loopt een weg waarvan het geluid vrij hinderlijk is.

• januari 2022

• mei 2022