Leuke plek en super vriendelijke ontvangst. Spreekt Frans en accepteert euro's.

Merlin43

vriendelijke, behulpzame eigenaar. lekker stil. prachtige camping. zwem mogelijkheid in het meer en kanovaren. eigenaar spreekt Nederlands.

HermanRobert

Bedankt voor de leuke comments, graag tot een volgend ekeer.

Het is ons hier erg goed bevallen, prachtig gelegen aan de rivier en deels in het bos. zeer vriendelijke eigenaren. goed uitgeruste CP

CamperKoni

Bedankt voor je mooie review, we zien je graag de volgende keer weer.

Leuke plek en super vriendelijke ontvangst. Spreekt Frans en accepteert euro's.

HermanRobert

Bedankt voor de leuke comments, graag tot een volgend ekeer.

CamperKoni

Bedankt voor je mooie review, we zien je graag de volgende keer weer.

Pajala Camping Route 99