Leuke plek aan het water Receptie was gesloten Bel alles o.k. rustige CK. alles daar.

guen73

op de website staat vermeld dat ze gesloten zijn tot het komende winterseizoen.

miekie66

4 juni 2022 - De review leek wel aardig. Receptie was dicht met bericht om te bellen voor info. Eigenaar had geen plaats voor onze camper op een leeg terrein! Zoiets nog nooit meegemaakt. Dus nul sterren! - G&J

guen73

op de website staat vermeld dat ze gesloten zijn tot het komende winterseizoen.

Kyrkans Fjällgård Jäkkvik