supermooi plek. s middags komt wel de jeugd maar ze geven wel gezelligheid. sanitair is heel schoon. douche hebben ze hier niet wel een zwem meer.

• april 2022

leuke plaats. ondanks er in de namiddag twee gure types kwamen opgereden in hun wagen en de mh en trailer goed bestudeerden. desondanks toch een zeer rustige nacht gehad. ze hadden waarschijnlijk gezien aan onze ramen dat we onze beste vriend onze Rottweiler bij hadden. voor de rest een aanrader.

• augustus 2021

Als zelfvoorzienend camperaars hebben wij verder niets nodig. Dit is een prachtig plekje. Wij stonden er alleen. Geen onveilig gevoel. Overdag wat badgasten, maar ‘s avonds verdwijnen die weer. mooi wandelen in de omgeving.

• april 2022

• augustus 2021