First Camp Nora-Bergslagen

Nora, Örebro län, Zweden

prima camping. alleen geen goede loosplek. voor de rest helemaal top. sanitair prima. mooi uitzicht op meer. Nora is een gezellig plaatsje. leuke terassen, lekker ijs en mooie wandelpromenade langs het meer. leuk om een paar dagen te verblijven voordat we terug de natuur ingaan.

jeroenda

Prima camping met openbaar zwemstrandje, maar dat stoort niet en s’avonds is iedereen weg. stad is goed bereikbaar te voet en op de fiets. Ze hebben er het beste ijs zeggen ze!

Map
Green Key eco-label