Deze plaats bestaat niet meer als zodanig. Overdag maximaal 3 uur parkeren toegestaan (08-17), 's avonds in theorie niet verboden maar volgens mij wel ongewenst!

• augustus 2020

Dit is geen officiële camperplaats meer. Door nieuwbouw een vraagteken waar je mag staan. Eerdere foto’s niet meer recent, bord is verdwenen. We weten nog niet of we hier blijven overnachten?? Onderweg hangen nog wel camperbordjes voor deze plaats.

• juli 2018

Volstrekt ongeschikt, veel gereserveerde plaatsen maar geen specifieke camperplaats. De enkele geschikte parkeerplekken zijn te schuin om te gebruiken. Een van de toegangs wegen is afgesloten met een hek.

• augustus 2020

• juli 2018