Vijfsterrencamping, er is 's nachts een fiets van ons gestolen Die van de camping hebben ons een uur en een kwartier de tijd gegeven om het probleem op te lossen, aangezien ze zeiden dat ze nergens voor zorgen

viajaconmonica

Met recht een 5 sterren camping. Mooie plekken, keukens met vaatwasser, sanitair kan wel netter (maar grote camping) en mooi zwemparadijs. Zou niet direct extra geld uitgeven aan Lost City. Stad zelf is ook heerlijk met een uitstekende Italiaan!

Skytraveller

Hele mooie en grote camping met heel veel voorzieningen voor kinderen. Mooi sanitair. Wij betaalden € 51 per nacht, dat is wel heel prijzig. Örebro is een mooi stadje met een heel mooi kasteel. Zeker ook Wadköping bezoeken. Alle oude houten huizen zijn hier opnieuw opgebouwd en mooi ingericht.

Gustavsvik Camping