Wat een heerlijke plek. We stonden net 3 campers. Zo rustig. Je kan er goed zwemmen en voor de kinderen is er een speeltuintje. De wc’s zijn geen aanrader, die waren erg vies.

Tjeerd en Annemiek

Alles wat hieronder staat klopt nog steeds. Hou je van een plekje alleen zonder pottenkijkers moet je de natuur intrekken en anders is dit ideaal. Rustige nacht gehad. Vanaf 9.00 uur zwemlessen voor de lokale jeugd.

• september 2021

Wanneer er betere toiletten zouden zijn dan zeker 5 sterren. Maar wat een leuk mooi plekkie. We stonden er begin september en het was er lekker rustig. Alleen wat badgasten kwamen een duik nemen (wat een bikkels bij een watertemp van 11C) Verder super stil en rustig. En wat een uitzicht.

• september 2021

Visjö Badplats