Wij hebben hier een nachtje gestaan, met 4 personen en een busje zonder stroom voor 100 SEK. Super stop, heel veel plek, klein speeltuintje met geitjes. De snelweg hoor je wel, snachts valt het wel mee. Aanrader voor een goedkope stop.

Geweldige rustige plek voor overnachting en ideaal voor op doorreis omdat je tot heel laat kan komen. Er is genoeg plaats

Wampie

We verbleven hier op 8/30/22 voor een nacht. Je moet tussen het motel en het dierenverblijf rijden, dan kom je op hele mooie weideplaatsen. De weg is hoorbaar, maar 's nachts is het prima. Zeer goedkoop voor 100 SEK inclusief toilet, douche, grijs water en toiletafvoer en vers water.

Motell & Camping Ekerödsrasten