18/07/2023 wij wouwen op de parking staan van Ikea maar het personeel kwam ons melden dat het niet veilig is dat ze s nacht komen inbreken dus terug op zoek naar ergens anders

• juni 2021

Prima plaats om Ikea, Biltema en andere bedrijven te bezoeken. Maar je mag hier niet over nachten! Zie de verkeersborden. Je kan geluk hebben...

• juli 2020

Ben hier een nacht geweest op 4.7.20. Zeer rustig en ideaal om te wandelen. Barbecueplaatsen beschikbaar. Toiletten openen om 10.00 uur Heel proper.

• juni 2021

• juli 2020