duur (365kr), maar de locatie is geweldig direct aan zee, dus vergeven! Geen afvoer van grijs water, maar stroom en vers water. Om te douchen moet je een kaart krijgen (borg van 100 kr) en vervolgens 5 kr uitgeven voor de douche. Nogal volgepakt, maar de standplaatsen liggen ongeveer 4 m uit elkaar.

morbes

Mooie rustige camping. Plaats heeft veel vaste kampeerders. We waren dan ook bijna alleen tijdens de week. Prachtig natuurstrand met enkele leuke plekjes. Eenvoudig maar schoon sanitair. In de directe omgeving is de golfbaan - niet onbelangrijk voor ons. Elk moment!

• augustus 2021

We hebben hier 1 nacht gestaan. Prima sanitaire voorzieningen. Wat ons betreft goed voor een overnachting op doortocht.

• augustus 2021

Nybrostrands Camping