Een nacht gestaan. Onze eerste nacht in Zweden en direct alle boxjes aangetikt met wat wij van Zweden verwachten. Prachtige natuur en leuk boerderij winkeltje aan het begin van de weg. Wij stonden met maar één andere camper. Droog toilet werkte prima. Gemeente maakt alles op tijd schoon en leeg.

Robin&Don

fantastische plek, wij waren helemaal alleen. Heerlijk genoten van rust en natuur.

ysbeer

Heerlijke plek aan een meer om te genieten van de rust . We hebben hier 2 nachten gestaan en ons geen moment onveilig gevoeld. Zover wij hebben kunnen ontdekken is het niet echt een wandel gebied. Met moeite gaan we hier weer weg maar je wilt ook weer door .

Vesljunga Badplats