nette camping, goede ontvangst, maar veel duurder geworden €290kr incl. electra

• juli 2021

Er zijn idd voor de camping 3 plekken voor campers, zo krap. Wij hebben aan het meer gestaan, plek 26. Heerlijke plek. Schaduw van de bomen. Mooi uitzicht over het meer. Het grote toiletgebouw was prima. Keurig netjes allemaal. Zeer vriendelijke eigenaar.

• mei 2019

Kleine gezellige camping aan een verlicht meer. Wandelpad rond het meer 9,7 km lang. Mogelijkheid om brood voor de volgende dag te bestellen

nette camping, goede ontvangst, maar veel duurder geworden €290kr incl. electra

• juli 2021