Geweldig plek! Het toilet is gratis, maar alleen geopend tussen bepaalde uren (ma - vr van 9.00 tot 21.00 uur en zaterdag en zondag van 9.00 tot 18.00 uur geloof ik).

dileik

Prima voor een nacht. Heerlijk wandelen om het mooie slot en vanaf de parkeerplaats ook een mooie wandeling in het bos gemaakt. Hier erg veel speelplezier voor kinderen. Geen gebruik gemaakt van de sanitaire voorzieningen.

michellegeesing

Mooie plek voor onze eerste nacht in Zweden, na Öresundbridge slechts 20 minuten rijden. We parkeerden op de parkeerplaats die het dichtst bij de weg lag, ook prima. Helemaal niet druk.

Torup Slottspark och trädgård