goede plek om te overnachten, 's avonds komt er iemand langs om geld op te halen,

• maart 2023

Groot, mooi grindveld naast een kleine jachthaven. Toen we hier waren, was de enige service dat we ons afval konden weggooien. Heel kalm en aardig

patorv

nachtje prima geslapen, fijn strandje waar hond ook lekker mag spelen. iets verderop richting drukkere strand staat een toiletgebouwtje én douche, voor strandgasten maar ook handig voor als je zelf geen voorzieningen hebt.

• maart 2023

• Tockesuddevägen 1